Türkiye’nin en güçlü markası belli oldu. Rakiplerini ezdi geçti

Migros, Türkiye’nin En Güçlü Markası Olarak Zirvede!

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı “En Güçlü Markalar” listesinde Migros, zirveye yerleşerek ‘Türkiye’nin En Güçlü Markası’ unvanını kazandı. Marka algısı ve tüketici davranışları olmak üzere iki alanda incelenen ‘Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025’ listesinde Migros, dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirliği, müşteri memnuniyeti, toplumsal katkısı, çevresel sorumluluğu, şeffaf ve etik yönetim anlayışı gibi özelliklerle dikkat çekti.

Zirvedeki Başarısı Devam Ediyor!

Geçtiğimiz yıl Avrupa’nın en prestijli perakende yayınlarından biri olan ‘European Supermarket Magazine’ ve Brand Finance iş birliğiyle hazırlanan ‘Avrupa’nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi’ raporunda da Migros, birinci sırada yer alarak büyük bir başarı elde etmişti. Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecileri arasında yapılan değerlendirmede Migros, AAA+ notu alan gıda perakendecisi olarak öne çıkmıştı.

Marka gücü değerlendirmesinde Migros’un zirvede yer almasının yanı sıra sıralamada, Aselsan, Anadolu Efes, Opet, LC Waikiki, Mavi, Turkcell, Türkiye İş Bankası ve BİM gibi önemli markalar da kendilerine yer bulmuşlardır. Migros, 92,8 puanla zirvede yerini korurken, diğer markaları geride bırakmayı başardı.

Related Posts

Türk Devletleri Banka Birlikleri Bişkek’te

Türk dünyasının bankacılık temsilcileri Bişkek’te bir araya geldi. Ekonomik entegrasyon, ortak projeler ve finansal okuryazarlık toplantının ana gündemiydi. Konsey’in bir sonraki durağı ise Kazakistan olacak.

Bakanlık açıkladı: Ödemeler hesaplara yatırılmaya başladı!

Kurban Bayramı nedeniyle yaşlı ve engelli aylıklarının ödemeleri erken yapıldı. Sosyal yardım programları kapsamında hak sahiplerinin hesaplarına destek ödemeleri aktarıldı. Ödemelerin vatandaşlara hayırlı olması temenni edildi.

ABD hegemonyası üzerine

Hegemonya çift boyutlu bir kavramdır. Bunu, kuvvet dayatması ile rızanın birliği olarak değerlendirebiliriz. Her hegemonik oluşum, ister istemez bir boyutuyla askerî bir kuvvet; diğer boyutuyla da bu kuvvetin varlığına dayalı kültürel bir kudret icap ettirir. Hiç şüphesiz, her ikisini de besleyen esas unsurun ekonomik üstünlük ve kaynak zenginliği olduğunu ıskalamamak gerekir. II.Umûmî Harp sonrasında kurulan ABD Hegemonyası tam da buna işâret eder. ABD, II.Umûmî Harpte alt üst olan ve yıkılmış

Volkswagen aslında otomobilden daha fazla sosis satıyor

Alman otomotiv devi Volkswagen, otomobil üretiminin yanı sıra uzun yıllardır süpermarket raflarında sosis ürünleriyle yer alıyor. Hatta enteresan şekilde sosis ürünleri otomobil satışlarının üzerine çıkyor.

Bakan Şimşek’ten büyüme rakamları açıklaması: Dezenflasyon devam ediyor

Bakan Şimşek X hesabı üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: Ekonomimiz ılımlı büyümesini sürdürürken dezenflasyon devam ediyor. İlk çeyrekte büyüme yıllık yüzde 2 olarak gerçekleşti. Cari açığın milli gelire oranı yıllık yüzde 0,9 ile …

Rekabet Kurumu’ndan Arzum’a para cezası

Rekabet Kurumu’na dudak uçuklatan para cezası geldi. Kurum, satış fiyatlarına müdahale eden Arzum’a 11,4 milyon Türk lirası ceza verdi.