Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve Türkiye’ye getirilen 3 vatandaşla ilgili önemli bir duyuru yaptı. Bakanlığın yaptığı açıklamada, “Uluslararası seyahat gemisinde yer alan son 3 vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize ulaştırılmıştır. Bu kişilerin yakın takip ve izolasyon süreçleri başlatılmıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 vatandaşımızda olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli sağlık testleri için numuneler alınmıştır. Yapılan tetkiklerin sonuçları negatif çıkmıştır ve belirtilen süre boyunca karantinada kalacaklardır. Şu an itibarıyla, bu süreçte takip edilen 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptom gözlemlenmemiştir.” ifadelerine yer verildi. Gelişmelerle ilgili daha fazla bilgi paylaşılacağı bildirildi.
Related Posts
ABD’den Sınır Dışı Edilen 9 Göçmen Sierra Leone’ye Gönderildi
- Yusuf Aydın
- 22 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
MetroPoll’de Önemli Değişim: Özer Sencar Görevini Suat Kınıklıoğlu’na Devretti
- Yusuf Aydın
- 4 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
5 Mayıs 2026 İstanbullular İçin Su Durumu: Baraj Doluluk Oranları Açıklandı
- Yusuf Aydın
- 5 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0