Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

Çin elde ettiği Dünya ve Ay görüntülerini paylaştı

Çin Ulusal Uzay Ajansı (CNSA), “Tienvın-2” asteroit keşif aracıyla elde edilen Dünya’ya ve Ay’a ait görüntüleri yayınladı.

2025 yılının ilk yarısındaki en iyi oyunlar belirlendi

2025 yılı bitmeden daha çok oyun çıkacak ancak yılın başından beri çıkan oyunları değerlendiren Metacritic, 2025’in şimdiye kadarki en iyi oyunlarını listeledi.

Microsoft’un neden sualtı veri merkezleri var? İşin uzmanları anlattı

Microsoft’un sualtı veri merkezleri projesi Project Natick, teknoloji dünyasında yankı uyandıran bir deney olarak 2013 yılında başladı. Amaç, geleneksel veri merkezlerinin yüksek enerji tüketimi ve çevresel etkilerini azaltarak daha sürdürülebilir …

En çok satılan telefonlarda hangi işlemciler yer alıyor?

Kısa bir süre önce en çok satan akıllı telefonlar açıklanmıştı. Bu cihazlarda tercih edilen işlemciler nelerdi?

TÜBİTAK destekledi: Depremde yıkılan binaların enkazından yapay mermer yapılacak

TÜBİTAK destekledi: Depremde yıkılan binaların enkazından yapay mermer yapılacak

Bir oyun Microsoft’un kaderini değiştirdi

Bugün teknoloji dünyasında Bill Gates’in adını bilmeyen neredeyse yok. Microsoft’un kurucu ortağı olarak sayısız yeniliğe ve devrime imza atan Gates, bu başarı yolculuğuna oldukça mütevazı bir başlangıçla çıktı.