Türkiye’nin en güçlü markası belli oldu. Rakiplerini ezdi geçti

Migros, Türkiye’nin En Güçlü Markası Olarak Zirvede!

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı “En Güçlü Markalar” listesinde Migros, zirveye yerleşerek ‘Türkiye’nin En Güçlü Markası’ unvanını kazandı. Marka algısı ve tüketici davranışları olmak üzere iki alanda incelenen ‘Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025’ listesinde Migros, dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirliği, müşteri memnuniyeti, toplumsal katkısı, çevresel sorumluluğu, şeffaf ve etik yönetim anlayışı gibi özelliklerle dikkat çekti.

Zirvedeki Başarısı Devam Ediyor!

Geçtiğimiz yıl Avrupa’nın en prestijli perakende yayınlarından biri olan ‘European Supermarket Magazine’ ve Brand Finance iş birliğiyle hazırlanan ‘Avrupa’nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi’ raporunda da Migros, birinci sırada yer alarak büyük bir başarı elde etmişti. Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecileri arasında yapılan değerlendirmede Migros, AAA+ notu alan gıda perakendecisi olarak öne çıkmıştı.

Marka gücü değerlendirmesinde Migros’un zirvede yer almasının yanı sıra sıralamada, Aselsan, Anadolu Efes, Opet, LC Waikiki, Mavi, Turkcell, Türkiye İş Bankası ve BİM gibi önemli markalar da kendilerine yer bulmuşlardır. Migros, 92,8 puanla zirvede yerini korurken, diğer markaları geride bırakmayı başardı.

Related Posts

Volkswagen aslında otomobilden daha fazla sosis satıyor

Alman otomotiv devi Volkswagen, otomobil üretiminin yanı sıra uzun yıllardır süpermarket raflarında sosis ürünleriyle yer alıyor. Hatta enteresan şekilde sosis ürünleri otomobil satışlarının üzerine çıkyor.

Bakan Şimşek’ten büyüme rakamları açıklaması: Dezenflasyon devam ediyor

Bakan Şimşek X hesabı üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: Ekonomimiz ılımlı büyümesini sürdürürken dezenflasyon devam ediyor. İlk çeyrekte büyüme yıllık yüzde 2 olarak gerçekleşti. Cari açığın milli gelire oranı yıllık yüzde 0,9 ile …

Rekabet Kurumu’ndan Arzum’a para cezası

Rekabet Kurumu’na dudak uçuklatan para cezası geldi. Kurum, satış fiyatlarına müdahale eden Arzum’a 11,4 milyon Türk lirası ceza verdi.

Kurbanlık fiyatları cep yakıyor

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar kurban fiyatlarına dair açıklamalarda bulundu. Bayraktar, kurbanlık fiyatlarının büyükbaşta yüzde 21, küçükbaşta yüzde 25,9 arttığını söyleyerek, ortalama fiyatların hayvan başına büyükbaşta 80 bin lira ila 350 bin lira, küçükbaşta 13 bin lira ila 40 bin lira arasında değişeceği görülüyor.

15 ülkeden ortak kararı: Yeni para birimi geliyor

Sömürge ülkelerden kalan farklı para birimlerini terk etmeye hazırlanan Afrika ülkeleri, 2019’da yeni ortak para birimi ‘eko’nun kurulmasına karar vermişti. 6 yılda ülkeler mali altyapıyı yeni para birimine hazırlamaya çalışırken, Batı Afrika Devletleri Ekonomik Topluluğu (ECOWAS), “eko”nun hayata geçirilmesi yönündeki çalışmalarını yoğunlaştırdı.

Euro Bölgesi’nde tüketicilerin enflasyon beklentisi son 1 yılın zirvesinde

Avrupa Merkez Bankası (ECB), nisan ayı Tüketici Beklentileri Anketi sonuçlarını yayımladı. Buna göre, Euro Bölgesi’ndeki tüketicilerin gelecek 12 ay için ortalama enflasyon beklentisi yüzde 0,2 artışla yüzde 3,1’e ulaştı. Böylece, enflasyon …